reklama

Anjeli žijú v nebi a satan v pekle

Poviedka, ktorú som napísal ako prvák na strednej škole, a za ktorú som skoro vyfasoval pokarhanie riaditeľa školy.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vidím tú najúžasnejšiu ľudskú bytosť na svete ako tam stojí hrdá, oblečená vo svojich obľúbených krvavo-červených šatách od Diora, pripravená na smrť. Ako jej súkromný psychológ, ale aj priateľ a milenec som mal tú možnosť vidieť Miu posledný krát pred tým, ako ju popravia. Naposledy vidieť jej hlboké prenikavé oči, ktoré vidia až do duše, jej blonďavé vlasy, ktoré sú na dotyk ako hodváb, jej prsia, dokonalú postavu, akú mávajú iba bohyne, a tou Mia skutočne je.

Som uznávaný psychológ Dr. Greg Etwood. Bol som Miin psychológ jeden rok. Ale aj počas tohto krátkeho času mi stihla rozpovedať celý svoj život, život ako divoký nespútaný oheň, ktorá ju nakoniec aj spálil.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mia sa narodila ako dcéra obchodníka s kobercami v nejakej diere v Texase. Otec ju rozmaznával a hovorieval jej, že je princezná a tak bude aj žiť. Jej rodina nemala veľa peňazí, ale tatinko svojej princeznej kupoval len to najlepšie a Mia ho milovala vrúcnou dcérskou láskou, a z malého dievčaťa veľmi rýchlo vyrástla žena, kráľovná. Už v 17. rokoch mala veľa nápadníkov pretože bola krásna ako východ slnka, ktorý muža naplní eufóriou a pocitom neskutočného šťastia a túžby ktorá trvala stále kým sa na ňu muž pozeral.

Miin otec si bol dcérinou krásou vedomý a kul plány, ako to využiť. Hoci mala veľa priateľov bol si istý, že je ešte panna, a jej panenstvo mohol mať len jeden. Mal vplyvného priateľa, ktorý by dal čokoľvek, aby Mia bola jeho, a otec neváhal. Zoznámil ju s ním a nechal ich porozprávať sa osamote. Otcov priateľ jej navrhol spoločnú cestu do New Yorku plnú romantiky. Bol to nesympatický muž okolo 55. rokov známy svojou agresivitou voči ženám a Mia jasne odmietla. Keď sa to otec dozvedel, vrazil jej jednu, silnú otcovskú. Mia to nechápala, kam sa podel ten milý ocko, ktorý ju vždy miloval? Otec jej prikázal, aby na tú cestu išla, bolo to posledný krát čo Mia videla svojho otca.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď prišli do hotelovej izby do New Yorku, surovec stiahol z nej šaty, hodil ju na posteľ a jazdil na nej, akoby bola gumená Anča. Bolelo ju to, ale vydržala, bola statočná. Po akte plného hnusu si vedľa nej ľahol a ona sa ho začala dotýkať. Na krk, hruď a imtímne partie a on sa triasol od vzrušenia. Uvedomila si, že toto je jej zbraň, sexualita. Predsavzala si, že mužské telo bude pre ňu ako hudobný nástroj, na ktorý bude vedieť dokonale hrať. Keď ten hnusný slizký parchant zaspal, ušla.

Niekoľko hodín sa túlala po chladných uličkách New Yorku, zrazu zbadala tabuľu kde bolo napísané, že hľadajú nové tváre pre modeling. Neváhala ani chvíľu a hneď sa prihlásila. Výberová komisia bola z nej unesená. Okrem toho, že bola neuveriteľne krásna, vynikala aj vysokou inteligenciou. A tak sa začala jej rýchla kariéra plná úspechov a žiadnych pádov. Vždy presne vedela ako, kedy a čo má urobiť, aby bola ešte viac žiadaná.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Modelku robila niekoľko rokov a stala sa z nej uznávaná a bohatá žena, obklopená vplyvnými mužmi, ktorí jej ležali pri nohách a urobili pre ňu všetko, aby bola spokojná a ich. Mia to vedela a vedela sa odvďačiť.

Sex s ňou bol ako prechádzka rajskou záhradou, akoby ona bola vládkyňou pokušenia, slasti a rozkoše. Novodobá bohyňa kamasutry, ktorá zahanbovala dávnych bohov.

Zoznámil som sa s ňou na jednom večierku u spoločného priateľa. Požiadala ma či by som ju neprijal za pacientku. S trasúcim hlasom som odpovedal áno! Bola úžasná, poznala odpoveď na všetky otázky a niekedy som mal pocit, akoby ona vypočúvala mňa a pomáhala mi. Som profesionál, ale pri nej som sa cítil ako malé dieťa, ochromený a veľmi rýchlo som hodil svoj doktorský titul do koša. Milovali sme sa každú hodinu, ktorá mala byť profesionálne sedenie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po niekoľkých mesiacoch mi povedala, že našla niekoho, koho miluje. Jej slová, inokedy pôsobiace ako balzam na dušu, mi teraz vrazili nôž do srdca. Zaľúbila sa do obchodníka s diamantmi a známeho zvodcu žien Ryana Willisa. Boli niekoľko mesiacov spolu a Mia žiarila šťastím ako nikdy predtým, poznala, čo je to láska. Zmenila sa z dravej levice na domáceho pudlíka, ktorý plnil všetko čo jej Ryan nakázal. Ale Ryan bol taký istý ako Mia, vedel si získať srdcia žien, ktoré mu ležali pri nohách svojou príťažlivosťou, intelektom a charizmou. Keď sa jej nabažil poslal ju tam, kde ona posielala desiatky mužov predtým. Do horúcich pekiel, kde sa nachádza iba žiaľ, smútok a bolesť. Mia si to uvedomila a prisahala, že sa pomstí, ešte nikdy predtým neprehrala a z usmrkaného pudlíka sa zmenila na ohnivú dračicu bažiacu po krvi.

Zabila ho!! Neuvedomila si, že ju videla terajšia Ryanova priateľka, ktorá všetko vyzvonila polícii a tí ju poslali pred toho najtvrdšieho sudcu. Normálne by každý sudca urobil aj nemožné, aby Mia dostala tej najmenší trest, ale to nebol prípad sudcu Ricka, ktorý bol gay a Mia nemohla využiť svoju najväčšiu zbraň, sexualitu, a namiesto milosti dostala trest smrti v plynovej komore.

Pozorne som pozoroval posledné chvíle ženy, ktorá bola príliš vzácna pre tento svet. Nepoznal som na jej perách ani záblesk strachu, iba záhadný úsmev na jej plných perách. Ale prečo???

Stále som ju miloval a nikdy neprestanem. Mia bola krásna ako anjel s dušou diabla. Ale anjeli žijú v nebi a diabol v pekle a medzi nami, na zemi, nemajú čo robiť.

vladimir gereg

vladimir gereg

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

študent FMK Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu